Tecforia

Michel van Loon helpt creatieve en technische bedrijven om technische content over te brengen klanten bijvoorbeeld als er marketingmateriaal gemaakt moet worden. Want hoe maak je mensen duidelijk wat techniek kan als deze geen technische kennis hebben? En hoe kan dit in het marketingmateriaal helder gemaakt worden?

Doel

Deze website is een Ultieme Website en heeft als doel om Michels startende onderneming te laten groeien.

Beelden

Het logo bestond al, zo ook de kleurstelling. Michel heeft een uitgesproken smaak die hij graag terug wilde zien in de site. Daarbij vond hij het belangrijk dat de site creatieve bedrijven aanspreekt en dus moest de site er goed uit zien. Dat is gelukt :).

N.B. deze klant is met andere activiteiten verder gegaan, deze website staat niet meer live.

E-boek de Ultieme website

De Ultieme Website

In dit e-book leg ik uit wat de opbouw is van een goede website en welke gedachten en beproefde kennis daarachter zit. Voor elke pagina geef ik je heldere en concrete opdrachten zodat je direct aan de slag kunt om je website te optimaliseren of om teksten voor je nieuwe website te gaan schrijven.

AVG toestemming

Je aanvraag is succesvol verzonden! Je ontvangt nu eerst een email waarin je jouw email adres kunt bevestigen en vervolgens ontvang je de downloadlink. Dank je voor je interesse!

Pin It on Pinterest